Deryaadem bende para vermemek için çabaladım randevu için, buldum gittim sevine sevine. Gittiğime gideceğime pişman etti o doktor. Önce bir azarladı niye ikili tarama testini yapmadım diye, yapmadıysan detaylıyi da yaptırma niye geliyorsunuz dedi. Yanına iki üç kişi almış onlarla konuşa konuşa baktı bana da tek kelime etmedi,ağzımı açmaya korktum zaten. Çıkarken de yüzünü göstermedi iki hafta sonra tekrar randevu al, yüzünü görmedim dedi bir sorun var mı diye sordum,şu an bişe diyemeyeceğini söyledi. Cimer e şikayette bulundum ama boş prosedür anlattı sağlık bakanlığı,özele gittiğim de doktoruma yüzünü göstermediğini söyledim sağolsun ben burdan bakarım dedi, baktı. Bütün doktorlar bir değil,kimsenin hakkına girmek istemiyorum ama gittiğim o doktordan tiksindim bidaha da gitmedim