Beyhanturgut Kizlar 27 haftalik hamileyim mide borum yanıyor cayır cayır çok kötüyüm gaviscon içtim bana mısın demedi badem yedim hafifletti başka çaresi varmi acaba çok kötüyüm :(
beyzacmvrc Beyhanturgut 23. Haftamdayim yaklaşık 1 hafta 10 gündür bende de başladı özellikle gece çok fena oluyor süt içtim şimdi 3-4 yudum biraz hafifletti gibi
Beyhanturgut Soğuk süt daha önce denemiştim çok iyi gelmişti midemde reflü vardı gastrite döndü en son fıtık oluştu badem hafifletti sanki teşekkür ederim
HKiLiCeR beyzacmvrc hic denemedm ben ama güzelce yıkayıp bi yarım saat kadar suda bekletip ciğ ciğ yeniyormus.
Beyhanturgut Bademi denemelisiniz ben şuan kuş gibi oldum çok kötüydüm 3 5 tane badem yedim kesti şükürler olsun 🤲
Beyhanturgut Kavrulmuş badem zannedersem kuruyemis yiyemiyorum normalde ama iyiki varmış evde :) karışık kuruyemis yani
Beyhanturgut Ben az önce gerçekten midemi gırtlağımda hissediyodum gaviscon fayda etmedi badem yedim gerçekten kesti tavsiye ederim hiç beklemezdim sevmediğim bademden :)))