Nurellaaa Gebeliğimle birlikte kistimin olduğunu belirtti doktorum.Kontrollerimde büyüme kaydediyor bu tedirgin edici bir durum doktorum bir süre sonra küçülür dedi fakat bazı engelli öğrencilerimin anneleri de aynı öykülere sahip bu sorunu deneyimleyen tecrübeli anneler ???
Varol Nurellaaa engelli derken korktum doktorunuz zararı olur yada olmaz diye bişey demedi mi benim doktorum zarar vermez dedi buyuse bile
Krispiim16 Nurellaaa canım bugün doktorumda bana söyledi hamilelikte oluşan kist miş zararından fazla faydası olduğunu söyledi zaten içi sıvı korkulacak bişey yok dedi içini ferah tut Allah’ın izniyle hiç bişey olmaz 😌
BusraOzhan Bende gebelik öncesinde vardı, doğum kontrol hapı kullandım uzun zaman. Geçmişti, gebe kaldım gebeliğimi öğrendiğimde yine aynı sol yumurtalığımda kist olduğunu öğrendim ama doktor bu tür durumların oluşabileceğini gebeliğe bağlı kistlerin çok normal olduğunu söyledi. Bence çok korkup bebeğinizi strese sokmayın.