Bende yaşadım değerlerinin zamanla belli bir seviyeye düşünce kanama başlıyor tam olarak şu an kendimde ne kadar sonra başladı hatırlamıyorum ama tam 11 gün sürdü . Bu arada doktorlar kanamanın hemen bitmesi için bi tane ilaç öneriyorlar aslaaaaa kullanmayın bırakın kendiliğinden gitsin daha acısız daha iyi ben böyle bir acı yaşamadım . Adet gibi oluyorsunuz benim ağrılı olmadı bu sürecim ama biz çok şanslıyız kürtaj olmaktan çok daha iyi bir durum 😌Bu dönemden sonra ben 1 ay dinlendim mantıken hem düşünce hem vücut olarak folik asitini bu süreçte kullanmaya devam et . Asıl önemli nokta hamile kalmaya başlamaya karar verdiğinde 2 ay beklentim oldu ha oldu mu olucak mı ve hep olumsuz sonuçlandı sonra 3. Ayım çok yoğundu ve bu süreci unuttum bu dönemde aklıma bile gelmiyordu o kadar ve beklemediğin an da oluyor canım 🥰🙏