Elifcemre6716 ben hamile olduğumu öğrendiğim günden beri oraya gidiyorum( 5haftalıkken gitmiştim)gittiğim gibi kalp sesini falan dinlemiştik, daha doktorumla ilgili bir sıkıntı yaşamadım. Her kontörle gittiğim de siyah beyaz baktıktan sonra renkli de bakıyor gerekli olan testleri istiyor gerekli olmayan şeyleri yaptırmıyor. Dışarıda çok sert gibi duruyor ama aslında çok iyi ve bilgili bir adam. Tavsiye ederim yani bir kaç arkadaşım da benim önerim ile oraya gidiyor. Ben de başkalarından duymuştum metini Adnan beyin