123esr_ Bikini bölgesi için agdaya giderdim canım acırdı kasardım kendimi çok fazla şimdi hamileyim gitsem yine kasarım kendimi bebeğe zarar veririm diye korkuyorum kanama vs olur mu,? Ağda acıtıyor ama temiz yapıyor permatik tüy kökleri diken gibi yaptı
Tugcecv 123esr_ ben gebeliğim başından beri gidiyorum 34 haftadayim 37 38. Haftada tekrar gideceğim doğum için bir sey olmuyor permatik daha kötü doğum zamanı oraya ulasamiyorsun göbekten 😂 ve daha sert çıktığı icin son kez agdaya gittiginde daha cok acitiyor