Şuan 10+4 haftalık gebeyim fakat gebe kaldığım günden beri aşırı geceleri uyutmayan özellikle akşamları artan mide yanmam var.Yediklerime dikkat etmeme gaviscon şurup kullanmama rağmen geçmeyen bir yanmam mevcut.Acaba önerisi olan varmı.Simdiden herkese teşekkürler