Kubrarmz Kızlar 18+6 yiz . Dinmeyen Bel ağırı var. Böyle ani bıçak saplanır gibi oluyor. Adım atamıyorum . Önceden fıtık vardi bende . Onun etkisini yaşıyorum galiba . Sizdede aynı durumu yaşayan var mı ?
Nergisari2 Kubrarmz ayy geçmiş olsun az önce bende konu açtım da çaresi yok deniyor hamileyken ilaç tedavi vs. Fakat fizik tedavi olarak egzersiz biraz iyi geliyor hamile platesi alabileceginiz uzman biri varsa danişin. Benimde kalcamda agri var hemde çok şiddetliii😪😪
Kubrarmz Nergisari2 birşey yapamıyorlar maalesef . Cekicez de ağrıyı . Bazen sağ bacağımda ani hissizlik oluşuyor . Korkuyorum açıkçası düşmekten birşey olmasından
Gizm1994 Bizde 37. Haftadayız kızlar ve benimde maalesef hiç geçmedi bel ağrım şuan daha da kötü direk kalçaya vuruyor tutuluyor zor yürüyorum. Doktora sordum ama maalesef birşey yapamayız dedi büyük ihtimal bel fıtığından diyor.
Beriicaan Gizm1994 bendede çok var ayağa kalkamıyorum ve fıtık falanda yok bende 12 haftalık hamileyim
Nergisari2 Kubrarmz az önce geldim hastaneden randevusuz gitmek zorunda kalmıştım maalesef bakmadilar kadın dogum yonlendirirse bakabilirim dedi ortopediye gittim bende. Sanırım bunun caresi yok gibi görünüyor hanimlar geçmiş olsun hepimize benim sag bacagim islev görmüyor dereceye geldi sanki dünden beri topal geziyorum
es_sa2o Haftadayım bende de müthiş bir bel ağrısı var. Kantaron yağının iyi gelebileceğini söyledi doktor onu deneyeceğim.