Eldgrn Rabbim bi avazda kurtarsın inşallah. Sağ salim kucağınıza alırsınız yavrunuzu🤲🏻🥰 rakamlar düştükçe daha çok heyecanlanıyoruz değil mi☺️
37+0 son 21 Allah’ın izniyle bizim kızçe ne zaman gelmek isteyecek bakalım. Bizimde yavaştan göz ağrıları diyorlar onlar var. İlk evladim normal doğum olduğu için, kızımda doğum pozisyonunu almış beklemedeyiz bizde. Cuma kontrol var yine.
Rabbim hayırlı güzel doğumlar nasip etsin hepimize 🤲🏻🌸