Mysmrt yok benim normal devam etti çalışma sürem. Ben sömestr girmeden konuştum müdürle. 2. dönem başlamayayim direkt olarak bırakayım dedim. Siz de o süreçte yerime ücretli öğretmen bulursunuz demiştim. Ama normalde doğum iznim bugün başlıyordu ve eğer okullar 6 Şubat’ta açılsaydi ben 2 hafta rapor alacaktım çünkü 2 hafta bir açığım oluyordu. 2 hafta için başlamak istemedim zaten günlük 3 saat yol çekiyordum gidiş geliş. Sonra okullar da tatil edilince rapor almama gerek kalmadı direkt bugün doğum iznine ayrıldım.