doğdu doğalı bu kadar kendimi çaresiz hissetmemiştim kızım 1 ay 4 günlük doğdu doğalı ilk defa böyle şiddetli ağlama krizine girdi emzirdim olmadı gazı vardır sırtını sıvazlıyim dedim olmadı bezini değiştirdim olmadı ne yaptıysam susturamadım misafirlerim de vardı bir anda ağlamaya başladı kıpkırmızı oldu acaba bir yeri mi ağrıyordur hastaneye götürmeli miyim napmalıyım çaresiz hissediyorum