Tecrübeli annelerim bana denk geleniniz olduysa ilk anneliğim o yüzden çok post açıp herşeyi sormaya meyilliyim şimdiden teşekkür ederim 😬🙏 oğlum 2 aylık olacak az kaldı. Sleepy 2 numara kullanıyorum 5.5 kg bebişim. Bu bezin küçük gelip gelmediği nasıl anlaşılıyor yani bir üst numaraya ne zaman geçmem lazım taktik verir misiniz soru saçma oldu ama ne demek istediğimi anlatabilmişimdir umarım 🌼❤️