Aslikocaer canim temasi hissediyorsun ikinma hissi geliyor ama aci sanci hissetmiyorsun.4 dikisim var genelde dikis oluyor tabi acilmana bagli.ben kendi sancimla gttim hastaneye 4 cm acildiktan sonra anestezi yapildi sirtimdan.sirttan yapilandanda korkmayin hic acimiyor serum takilirken daha cok hissediyorsunuz diyebilirim.tabi anestezi uzmaninada bagli bu.anesteziden 15 dk sonra rahatliyrsun hicbisi hissetmiyrsun.eger biraz sanci hissetmeye baslayinca ebe haber ver dio tekrar doz veriyo cunku.varsa baska soru alirim canlar