sorybaby Canım ne prensesi ya kim prenses gibi davranır bize. Hepimiz modumuzu yükseltmek için kendimizi teselli etmeye çalışıyoruz, kendimizi iyi hissetmek için dua ediyoruz, kendimizi boş bırakmıyoruz kendimize biz değer veriyoruz, dışardakiler de biz değer verdiğimiz için değer veriyoru. Biz kendimize değer vermezsek kimse vermez.. ama şöyle bişey var Doğumdan sonra o yavrumuzla oluşan bağ varya uff işte onu hiçbirşeye değişemezsin☺️👶🏻
Her Kadın anne olmak için var bence. Çünkü bize en çok annelik değer katıyor.. bu yüzden hiç takma kimseyi.. bide bizim hormonlar var ya o hormonlar resmen şeytanla iş birliği yapıyor, kimimiz eşimizden şüpheleniyoruz acaba beni aldatıyormu? Yok beni sevmiyormu artık.. işte ailem beni anlamıyor, çok yalnızım vs vs, çevremizdelerin bizim bu hislerimizden haberi bile yok. .. şeytana fırsat verme bacım Estağfirullah de, ALLAH sana bir emanet ve bir yaşam Sevinci göndermiş, demekki sende o annelik potansiyelini görmüş ki göndermiş dimi😘 ona göre kendini silkele kendine gel çok az kalmış senin ve yavrunun kavuşmasına.. git bir psikolojik destek al bende almıştım çok iyi geldi bana.. içini dökersin rahatlarsın.. emin ol herşeyin bir çözümü bir çaresi var.. bak belki hepimizin psikolojisi bozuldu son olaylardan kendi hamilelik sürecimizden vs ama burdan bile olsa birbirimize kardeş olduk. Sende bizim bir kardeşimizsin önce kendin için sonra biz hamişler için bu düşüncelerini düzelt destek al bizi de mutlu et emi canım❤️ Biri seni üzüyorsa da içine atma söyle ona rahatla..🌸