Zeyzey10 Kızlar merhaba burada yaşayan eşi asker olan var mı tayın durumumuz olabılır burayı yazsak mı dıye dusunduk varsa lojmanı falan nasıldır acaba bılgı ız varsa yardımcı olursanız cok sevınırım
hvvyldz Canım ben denizkent e cok yakın bi köylüyüm denizkent yazın cok güzeldir yazlık bi bölge kışın ölü diyebilirim. Gönen ilçe oldugu için orda hersey var tabi daha şehir merkezi havasında. Ama denizkentte herhangi bi cafe avm yok