Ayytacc Yamurer 31+5gunluyuz iki gundur benimde ayaklarim sisiyor ellerim hemde agri var neden oldu anlamadim ya cok yordum kendimi ev islerine kaptirdim doktora gitmemede var daha
Anneada Yamurer Ödemdir canim bende de son 10 gundur oluyor . 37. Haftadayim ve ayak bileklerim balon gibi sisti ama cok sukur oyle bi agrim yok
Yamurer Anneada ayaklarım ayak bileklerim parmaklarım şiş ama sol ayağımın üzerine basamiyorum o diğer ayağa göre daha çok sis ve ağrıyor
Yamurer Uzansam da otursam da dinlensemde ayağa kalktığımda ağrıyor basamiyorum yorgunluk ile alakalı değil bence bakalım dr.gidince soracağım
TTtutku Yamurer aşkım normal doktora da sor yine ama şiş olmasının sebebi ödem ödem zaten doğru kan akışının olmaması demek doğru kan akışı olmadığı içinde ağrı çok normal bol bol su içeceksin ayaklarını havaya kaldır tuzlu suya sok limonlu iç
esraakpinar Benim de ayaklarım çok fena şişti balon gibi😢 ama ağrı yok yani uzun süre ayakta durursam ağrıyor sadece