Beyzag hangi ildesiniz bilmiyorum ama her ildeki kadın doğum bulunan devlet hastaneleri yapıyor perinatoloji ve radyoloji bölümleri bunun için var. egerki Allah korusun yarık dudak veya parmak eksikliği vs.bobrek ciğer gelisiminde birşey çıkar ve siz daha sonra pişmanlık yasamicaksaniz yaptırmayın ,nbnce doktoru değiştirin , hiç bir doktor detaylı ultrason gibi birşeye gerekde yok gibi bir tepki vermez
Bende özele gidiyorum ayda 1 kere doktorum bu çok onemli bir tarama testi ben burda illa 1800 lira ver burda yap diye seni zorluyamam, git istersen daha uygun bir doktorda istersen devlet bile ücretsiz yapıyor bu testi nasıl yapıyorsan yap ama yapmadan bana gelme … Doğumda birşey çıkarsa ben bu sorumluluğu alamam dedi.
Ve halamda gelinine bunu yaptırmadı, çocuğu 3 ay kuvezde yaşam mucadelesi verdi ciğerleri gelismemisti eğer detaylı yapsalardi ciğer geliştirici iğneyle tedavisi saglanabilirdi