busraaslan zeynozey kaç gündür bulanıyordu ama az önce çok şiddetli yaşadım ve çıkardım çok kötü oldum 😢 doğum yakın demek midir acaba
busraaslan Hyildiz1 bel ağrım var biraz regl ağrısına benziyor ama dayanılmıcak gibi değil. Ve karnım taş gibi oluyor bi anda ateşim yükseliyor sanki bebek de vajinaya çok baskı yapıyor her an tuvaletimi kaçırcakmış gibi hissediyorum
Berivan-634 Arkadaşlar açık yeşil akıntı yaşayan varmı aranızda ben bikaç haftadır yaşıyorum sancı olunca akıntı artıyo 40+5 teyim bilginiz varsa banada yardımcı olun
busraaslan Berivan-634 ben de 36nın sonlarından beri var şimdi 38 haftalığım ilk beyazdı şimdi yeşile döndü biraz böyle böyle kanlı nişan gelmesine dönecek diyorlar
Hyildiz1 busraaslan Yaa bende öyleyim sadece ateşim yok bi ara mide bulantım olmuştu hafif bulantım var benimde her an tuvaletimi kaçırcakmışım gibi oluyo ama daha çok idrara çıkıyorum
Berivan-634 busraaslan içim rahatlado ya sancılarım vardı biraz doğum başlıyomu diye acaba başlık açtım yorumlar beni baya korkuttu sancım kesildi ine
busraaslan @“Hyildiz1”#p26396546 38+3 günlüğüz artık doğurmak istiyorum ama ne nişan geldi ne suyum nasıl doğumu anlıcam bilmiyorum 😢
busraaslan @Berivan-634 benim akıntılarım devam ederken de doktora gitmiştim çatı muayenesi de yapmıştı kötü bişey demedi açılmam da yokmuş
Berivan-634 busraaslan bende gittim 38 haftalıkken muayene oldum nstye girdim açılma varmo yokmu diye baktı o sıralardada yeşil akıntı vardı kötü bişi demedi banada burda herkes bebek kakasını yiyo olabilir diyince ben panik oldum baya ne bilim
busraaslan @Berivan-634 Allah korusun da sanmıyorum ya nstde kalp atışlarından biraz anlaşılıyor o zaten ama 40. Haftadan sonra kaka yutması daha olası diye biliyorum