Karacamm Erkek çocuğuna göre kızlar saha erken doguyor diyorlar, doğruluk payı nedir kızlarıniz kaçıncı haftada dogdu
Fevehan Karacamm oğlum 37. Haftada doğdu, şuan kızıma hamileyim ve 37. Haftamdayım daha gelen giden yok. Böylece bu tezi çürütmüş oluyorum 😅🥰
yesillimonn Karacamm Oglumu 37 de doğurdum. Eltimin kizi 39 doğdu oglu da 34 de kanala indi rahim ağzı kısaldı igne fitil zor durdurdular 37 de suyu geldi doğum yaptı bence erkekler kizlardan daha erkenci 😀
annesininkelegi Karacamm normal dogum ile 37. Haftada oğluşumu dogurdum bir arkadasım kızını 41. Haftada dogurdu. Cinsiyet etkilemiyor bebek belirliyor gelecegi vakti. Siz gevşeme ve nefes gibi egzersizlerle biraz etkileyebilirsiniz süreci
Limonzeytin Karacamm 38+3te doğm yaptm ilk gebelğmdi. Ama çevremde 40 ta 41 de bile kız doğuran var sanmıyorm cinsiyetle alakası oldğnu