Kızlar geçenlerde gebelik kursuna gitmiştim doğum sonrası korunma şekillerinden bahsederken doğum kontrol hapı da kullanabilirsiniz demişti. Bende birisinden sütte azalmaya falan sebep oluyor diye duymuştum zararlı olur mu falan diye sordum progestoron içeren doğum kontrol hapları var onlar doğumdan sonra kullanılabilir sakıncası yok dediler yine doktora soracağım ama kullanan varmı acaba