Kızlar gebelik okulu hakkında bilgisi olan var mı? Ben sağlık bakanlığının sitelerinden araştırdım yakın hastaneleri eşli grup olduğu zaman eşime denk gelmiyor denk gelenlerde uzak oluyo. Çarşamba günü aksilik olmazsa riskim kalkıyor. Riskliyken almıyorlarmış sanırım. Cuma günleri de hamile egzersiz günleriymiş. Ve bazı hastaneler grup dersine 18 haftada bazıları 20 haftada başlıyor. Bazı hastaneler 5 haftalık bazıları 6 haftalık eğitim veriyor. Diyetisyen desteği vsde varmış. Kafam çok karıştı😂
Gidenler tecrübelerini aktarabilir mi acaba???