Ben de regenesis max kullanıyorum. Hamilelikten önce de vitamin kullanırdım hep. Çok faydasını görürüm. Hamilelikte de 2 hafta aşırı bulantı ve kusma yaşadım beslenemedim vitamin kullandığım için içim rahat. Folik asiti belli süreden sonra kesiyorlar zaten. Sonrasında da folik asit olmayan vitamin isteyeceğim mutlaka.