Serpil_yayla Merhaba kızlar benim Allah ızın verırse 2 gebeliğim kızımda 4 aydan sonra hatta 5 aya yakın çıktı az az karnım ama bu ıkıncı bebıste 11 haftalığım 4 aylık gibi karnım var sizdeyse öylemi ?
Busel Serpil_yayla 6da başladı çıkmaya benimde yani karnım zaten vardi da hamile karnı gibi gözükmesi 6 aydan sonra oldu 🤣
Tugcecv Serpil_yayla benim göbeğim zaten vardı ondan bebek mi göbek mi anlamadan büyüdü gitti😂 hatta herkes aa cok cabuk cikmis karnın diyordu bu bebek değil kendi emeğim biraz hamurisi biraz tatli diyordum😂
zeynozey CayGetireyimMi 2. Gebelikle alakalımı acaba ya 😂 benimde 2. Gebelik 15. Hafta ilk oğlumda bu kadar yoktu karnım şimdi şaşırıyorum bende 😂
CayGetireyimMi zeynozey kesinlikle 2. Gebelikte alakalı. Benim ilkinde 5.ayda çıktı bunda 3 aylıkken 6 aylık gibi 9 u dusunemiyorum🫠
Tlha Çok fazla yemediğimi düşünüyorum dikkat ediyorum yürüyüş spor yapmaya çalışıyorum ama göbüş çıktı
Serpil_yayla Hayır işin garıp tarafı ben tüp mide ameliyatlıyım çok az yemek yiyorum zorla tıka basa bebek vitamin alsın diye yemek yiyebiliyoken bu göbek ne 😬 bildiğiniz 5 aylık hamıle gibiyim daha 12 haftam dolmadı 😬
gebebirisii Serpil_yayla ben 7 aylık hamileyim hala karnım 5 6 aylık gibi duruyo dısardan karnım büyükmüş galiba ilk gebelik