Kızlar memurum 37. Haftamda doğum iznine ayrıldım. Doğuda görev yapıyorum bebekte gelişim geriliği var 2 buçuk hafta ailem eşim yozgata gidip orda doğum yapmamı istiyor ama daha önce şehir hastanesine gittim eşi zaten almıyor ama 4 kişiyi odaya alıp perdeyi çekip muayene ettiler. Korkuyorum açıkçası bebeğe bişey olur mu son haftalarda doktor değiştirmek mantıklı mı. Şehir hastanesinde doğum yapıp sıkıntı yaşayan oldu mu. Bebek 35. Haftada 2100 gr dı bu kiloda normal doğum bebeğe risk oluşturur mu ?