Esmaars Ginger_ bazen korkuyorum ama evet normalmiş burdada yazmış arkadaslar teşekkür ederim canım 🤗
Esmaars minikmelegim_ bide hafif bı kanama oldu progestan verdi doktorum bı da olmadı ama endişe icindeyim
Esmaars ArvenMom evet yavaş yavaş bu duruma alışmam gerekiyor galiba . Bı iş filan yapmaya cekiniyorum azıcık ağrım olsa