Merhaba hanımlar bugün tam 36+0 olduk
Geçen hafta nişanım geldi doktora gittiğimde en son 3 cm açılma ile haftayı tamamladık ve normal doğum başlamış kendi sancıların gelene kadar bekleyelim dedi doktorumuz. Bugün tekrar kontrole gittik tansiyonum yüksek çıktı 14/9. Doktor takip edeceksin gün içinde 2 kez böyle olursa acil almam lazım doğuma dedi ama merak ediyorum böyle bir durumda sezeryana mı çevirir yoksa normal doğuma mı devam ettirir? Araştırdım biraz sezeryana alınmış kadınlar acil şekilde sizlerden bu durumu yaşayan ya da bilgisi olan var mı yardımcı olur musunuz?