Yazmelegi_ Mervekara5 bende de böyle olmuştu 3.4 gün sonra tekrar yaptım belirgin oldu ama o sürede kan verdim
Mervekara5 zeynozey 3 gündür farklı farklı markalar sürekli böyle silik pozitif veriyor bencede var gebelik :)
zeynozey Mervekara5 kan garanti oluyor böyle silik çiziyle beta 17 yken öğrendim ben ☺️ inşallaj vardır hayırlısı olsun
Mervekara5 zeynozey ay inşallah bende silik çizgi işe öğrenmiştim o yüzden bundada olduğunu düşünüyorum 🙃
Veraerdogan Mervekara5 varr ben gördüm ama cok kücuk 3 gundur yapiyormis testi koyulasma olmadimi hic
Mervekara5 Veraerdogan oldu daha daha silikti birde fotoğrafda tam çıkmamış çok daha pembe ve belli aslında