mylittlebabym eğer burnu çok tıkalı değilse vakum işlemi olmadan, ters çevirip sırtına vurmak yetiyor zaten. Ben ilk 3 ay sadece serum fizyolojik kullandım. Yaz bebeğiydi zaten çok tıkanmadı. Şansınıza belki sizin bebeğin de burnu tıkanmaz pek :) bir de kışın en çok gece tıkanıyor burunlar, emzirme öncesi hemen açmak gerekiyor. O esnada süpürgeyle uğraşmak zor olur gibi geliyor bana.