Benim 2li risksiz 3lü yüksek riskli çıktı, sonra gittiğim diğer doktorlar 2li iyiyse 3lüyü niye yaptın dediler hep ama işte içime kurt düştü , genetik test yaptırdım mecburen. Bence durumunuz varsa bu testler yerine direkt genetik teste bakın bunlar insanı boş yere üzüyor.