ben şu an küçük bir sehirde yaşıyorum tayin sebebiyle burada ne doktor var ne hastane bir tane ozel hastane o hastanede de bir doktor var ve iyi degil şikayetler cok fazla guvenemiyorum dogum icin memlekete gidecektik gaziantep e depremden dolayı sallanıyorlar evimiz saglam cok şükür hastane ve doktor orada cok fazla ve iyi ve benim 34. haftada vermem gereken bir test var yasadigim yerde yapılmıyor bu yuzden 1 ay onceden gidecektim dogum icin …. ben napayım :(( yerimde olsanız napardınız :(( hâlâ doktorumuz yok rutin kontrollere baslamam lazım cok üzülüyorum napıcamı bilmiyorum….