Merhaba
30 haftalık hamileyim ve bugün göğsümden Sarı-şeffaf sıvı geldiğini farkettim sıkmamam dokunmamam gerektiğini ve kişiye göre normal olduğunu biliyorum ama duş aldıktan sonra iyice arttı tedirgin oldum açıkcası bu durumu yaşayan var mı henüz dr gitmediğim ne diyor napmam gerek yazabilirseniz sevinirim