Yagmure 9+4ten selamlar ✋🏻 Az önce farkettim ki daha şimdiden karnımda çizgi oluşmuş. Tuhafıma gitti ben daha geç dönemlerde bekliyordum. Sizin ne zaman oluştu bu çizgi?
Yagmure Kitapkurduuu Derya0-7 yaa arada çok fark var yani benimkide uzaktan çok belli olmuyor ama yakında direk görünüyor şaşırdım doğrusu 😂
Yagmure busrasss1 benim gibi olan da varmış diyerek rahatladım şuan 😂 Kontrole de daha bugun gittm öncesinde farketsem sorardım 🤦🏼♀️
Nazlii_i sorybaby 31+1 im genital bölgede bi çizgi var kasık bölgesine kadar ama göbeğime kadar çıkmadı göbek deliğim mesela dışarı çıkmadı 😀😀
Melekoz Yagmure ileriki zamanda daha belirgin olarak oluyor canım benimde sonrada olmuştu karnım iyice büyüyünce 30 hafta da felan yani.
2Meyve- Yagmure genellikle sonlara doğru çıkar bu kahverengi dikey çizgi , doktorlar doğumun yaklaştığının habercisi olarak adlandırırlar. Bende bu şekilde biliyorum 🙏
Minis122 Yagmure benim.kizimda olmustu 15.6 haftaligim.oglum olucak suan cizgi yom ama gobek.bolgem.asiri killanma oldu alimca 1 haftaya kalmiyor ayni uzunluga geliyor 😂
Yagmure Minis122 onları zaten genelde almayın diyorlar ama sen çok fazla rahatsız oluyorsan bişey diyemem canım 😊 teşekkürler herkese
Liliales Yagmure ne zaman çıktı hatırlamıyorum 20. Haftadan sonra oldu galiba. göbek deliğimin alt kısmında var üst kısmında yok değişik bir şey oldu 😂
Rwerdst Yagmure 17+2deyim bende de var ama ne zaman çıktı bilmiyorum 😅😂 karnım yok ama çizgim var 😂😂😂😂 bebeğim erkek bu arada🥰 kasıklarım dan göğsümün altına kadar varmış yine baktım şimdi😂😂😂