Merhaba arkadaşlar. 35+2 haftalık hamileyim bugün kontrolde doktorum rahim ağzın biraz kısalmış kendini çok mu yordun biraz dinlen dedi. Bu durum erken doğuma sebep olur mu acaba ne yapmam lazım ? Bilgisi olan ya da bu durumu yaşayan anneler var mı ?