Busra1 peki o 8 10 saat sonra baslayan agrilar agri kesiciyle hallolabiliyomu , ya ben 2 ameliyat gecirdim daha önce biri göğüs estetigiydi cok dikisli bi operasyondu ama uyandigimda hic hissetmedim agri aci ama apandist amelyatindan uyandigim zamanki agriyi anlatmaya kelimelerim yetmez korkunctu sanki amelyatta uyanmis gibiydim deliler gibi bagiriyodum o yuzden korkuyorum yine öyle olur diye 😫😫