40+5 teyiz şuan 30 dk Aralıklarla sancılarım oluyo ama bu sancılar durduk yere olmuyo bebek hareket ettikçe sancı giriyo kasıklarıma ve alt karnıma. sancı girincede sümüksü yeşilimsi bi akıntı geliyo her sancıda bu akıntı geliyo doğummu başlıyo acaba bilgisi olan varmı yardım edin lütfen 🥲