Bende 10 yıldır sigara kullanan birisiyim. Şuan 10. Haftamdayım. Öğrendiğim günden beri 2-3 günde bir tuvalet ihtiyacım için içiyorum. Çok fazla kabızlık yaşıyorum. Kahve sigara yapınca tuvalete cıkıyorum. Sonra 2-3 gün icmiyorum. Yani keske onuda içmesem ama vucudum buna alısmıs ve baska çözüm bulamıyorum. 2-3 günde bir 1 adet içiyorum:(