2066 gr doğmuştu, 3 gün entübe oldu, emme refleksinin gelişmesini bekledik. Bu arada 31+5 te doğdu ama gelişimi 2 hafta önden gidiyordu belki de o yüzden çok şanslıydık.
Bu hamileliğimde de benzer şeyler yaşıyorum kuvöz yolu beklemek çok zor Allah tekrar yaşatmasın inşallah. Siz kaçıncı haftadasınız?