SayeMom ya kadın gebe, yarın bu doktora randevusu var.. zaten bu detaylının belirli tarihi var. Şimdi bu Kadın sırf olumsuz yorum yapıldı diye bu doktora gitmeyip napsın? Şimdi diyeceksin ki fikir sormuş. Ama kötü yorum yapacaksan elinde kanıtla yap ki kimsenin içinde şüphe bırakma canım . Yarın bu doktor iyi şeyler söylese bile (inşallah iyi şeyler söyler) kadının içinde hep şüphe korku üzüntü kalacak. Yorum yazarken bin kez düşünün lütfen