BehiyeGrel Hanımlar şeker yüklemesi ile ilgili bilgi almak istiyorum sizlerden Kaçıncı haftada yapılıyor ? Özel ve devlette yapılıyor mu? Ücretleri ne kadar bilen var mı? ÖnerebileceğiniZ doktor hastane Avrupa yakasında var mıdır ?🌸
Aryacigdem BehiyeGrel Ben avcilar mirat koluk devlet hastanesinde ucretsiz yaptirdim ozelde ne kadardir bilmiyorum devlet hastanesi varken ozele para vermeyin bence sonucta ikiside ayni islemi yapiyor
deletedmom947 BehiyeGrel ben Sakarya’da yaşıyorum özel hastanede yaptırdım ücretsiz. 25-28. haftalar arasında yapılıyor.
AysegulAloluAcikgoz BehiyeGrel 24. Haftadan sonra yapiliyor canim Saglik ocagi ve devlet hastaneside yapiyor bende yeni 24 haftalim oldum henuz yaptirmadim ozel hastanede ne kadar fiyatlari hic bir bilgim yok canim.
Ruyaaa Ben devlette yaptrdim 24. Haftada 75 mg. Oyle cok kotu bisy degil gazoz gibi birsey iciriyorlar. Bi icmeden bi ictikten 1 saat sonra bide 1 saat sonra bi daha kan aliyorlar sonuc oyle cikiyor ben cok istifra ettigim icin 2 saatin sonunda oldugu gibi cikarmistim acikcasi..
BehiyeGrel deletedmom947 ben anlamadım ki benim doktorum 4 hafta sonra geldi şuan 20 haftadayım ozaman 24 de yaptırıp doktora gözükmem gerekiyor aynı hafta sanırım ..
BehiyeGrel AysegulAloluAcikgoz çok güzel oldu sağlık ocağım da yapıyormuş doktorum istediğin yerde yaptır demişti burda yaptıracağım çok teşekkür ederim verdiğiniz Bilgi için 🤲🤲💕💕💕
Ruyaaa BehiyeGrel ben 34 haftalk hamileym 7. Haftadan beri istifra ediyorum benimki hic durmadi onunla alakali ..
gizemer BehiyeGrel ilk cocugumda yaptırmıstım dört sene önce ama smdi doktorumlada konustum genetik olarak yoksa seker yada asırı sekilde tatlıya düskün degilsen bi önemi yok demisti mantıklı geldi
AysegulAloluAcikgoz BehiyeGrel Rica ederim canim sonuclarin guzel cikar insallah. Bebeginide saglikla kucagina almak nasip olur insallah.
Mrry BehiyeGrel 25-28.hafta arası yapılıyor ben iki saatlik açlık ile gittim çilek aromalı şekerlik su içtim tadıda güzeldi korkmayın😊bir saat sonra kan aldı bir saat sonra sonuç çıktı Ankara’da devlet hastanesimde yaptırdım ben özele gerek yok bence para vermeye