yankiyaren Cuma günü inşallah doğuma gireceğim bebeğimin küveze girme ihtimali var dua edebilir misiniz🤲🏻 🌸 Hastane çantama koyduklarımı paylaşıyım dedim belki örnek olur sezaryen olucağım için ben biberonla pompa koydum bence tercihe bağlı😊 Çantaya koyduklarım Asel için; 10lu hastane çıkışı 2 tane 5li takım 1 tane alt üst takım 2 yedek zıbın 2 yedek çorap 3 yedek eldiven 1 kalın battaniye 1 müslin battaniye Pişik kremi Pamuk 10 tane bez 3 tane ağız mendili Kaşık biberon Normal biberon Gögüs pompası manuel 1 paket ıslak mendil Emzirme örtüsü Kapı süsü Kendim için; 2 takım gecelik 1 sabahlık 2 patik 2 çorap Bir tane yazma 2 atlet 3 depend 3 tane ped 1 tane yelek 1 tane havlu Terlik
yagmur089 yankiyaren kendine pedi cok koymalisin ne miktrarda kanman olcagini bilmezsin bazilarin cok az geliyor bazilarin ise cok geliyor birde bezi 20 adet koy derim kac haftaliksin
yankiyaren Ozgex gelişim geriliği başladı malesef kordonlardaki damarların bir tanesi eksik ve kilo alamadı 2100kg anne karnında daha fazla beslenemediği için sezeryanla alınıcak canım
Mervegvn123 yankiyaren sağlıkla kucagınıza alın inşallah çabuk ulaşır ideal kilosuna minik kaç haftalıksınız şuan
yankiyaren 2017Yeliz ya 15 adet koyacaktım kararsız kaldım birde 1 numara koydum fazla büyük gelirse oda 0 numara bez alırız diye hastanede bilemedim
Betulaa Göğüs pedi, Uyku tulumu, hijyen malzemesi, makyaj, havlu kağıt ve kirlilik için poşette koydum ben listeme. Daha çantamı hatırlamadım ama 😁