Hamile kalmadan önce ayda bir kere gece yüzüme aspirini suda eritip sürüyordum öyle yatıyordum. Sivilcelerime ve lekelerime çok iyi geliyordu. Hamilelikten bu yana hiç yapmadım. İki gün sonra kontrolüm var doktoruma da soracağım ama bilen var mı kullanılabilir mi sizin de fikrinizi merak ediyorum😊 aramızda daha önce doktora bunu soran yada sağlıkçılarımız var mı😊