39+2 den merhaba arkadaşlar ben bugün meleğim kucağıma aldım çok şükür o kadar güzel bı duygu ki anlatılmaz yaşanır 🤗 darısı bekleyen ttum anne adaylarınin basina olsun. Bide şöyle bir şeyde eklemek istiyorum her zorluk zordur ama anlamı güzel şeylerde olunca bi ayrı güzel hoşçakalın sağlıkla kalın Allah sizi kurtarsın hayırlısıyla 🤗💗