Kızlar selam, bilenler vardır ilk gebeliğim kanamalı riskli gebelikti ve kanama alanının geçtiği gün rutin kontrolde 13 haftalık bebeğimizin kalbinin durduğunu öğrenmiştik doğal yolla düşük sağlandı genetik test temiz çıktı net bir sebep söylenmedi. Şükürler olsun ki şuan da tekrar gebeyim 23+3 günlük normalde 24 haftalık olması gerekiyor ama 1 hafta gerilik var en başından beri ama adet tarihimden eminim. İlk gebelik sürecimden ötürü istemsiz çok pimpirikliyim 3 gündür rutin olabilecek ağrılar sızılar bende de oldu bi kaç yer aynı anda ağrıyınca kendimi ikna edemedim :) rahim ağzı uzunluğuna baktırma niyetiyle devlet acile gittim, ultrason ve vajinal muayene normal çıktı şükür birde NST bakalım dedi orda da şükür normaldi. Tansiyonum 13/7 çıktı. Bu gebeliğimde sol uterin arterde direnç artışı var coraspin kullanıyorum bir de bebeğimde çift taraflı yarık dudak teşhisi var bunlar detaylı ultrasonda görüldü. Direnç artışından dolayı tansiyon takibi yapılmasını istedi ve perinatolojiye de görünmemi istedi yarına randevu aldım. Normalde tansiyonum 10-7 11-7 hep düşüktür ama son iki hastane kontrolüm de tansiyonum 12-8 13-7 çıktı. Eve geldim ölçtüm 11-7 çıktı. Kontrole girerken heyecanlanıp tansiyonum yükselmiş olabilir diye düşündüm bizde kontroller rutinde olsa o korku, heyecan travma olarak kaldı gibi bir şey. Merak ettiğim direnç artışı yaşayan herkeste illa ki yüksek tansiyon problemi oluyor mu ileri ki haftalar için tecrübeli anneler fikrinize ihtiyacım var ❤️