Martta sezeryan doğumum var gün aldık Allah nasip ederse inşallah, daha önceden doğum yapanlara Bi kaç bişey sormak istiyorum..
- odadan ameliyathaneye yatakla mı sandalyeyle vs mi indiriliyor.?
- Hastanenin kendi anlaşmalı fotoğrafcısı harici de almıyorlar içeri, anlaşmalı fotoğrafçıyı tutan var mı, memnun kaldınız mı ya da video klip yaptıran falan.?