Melisa-1 Haftamızdayız doktor 4-5 gün kadar önden gidiyor kilo ve boy olarak. 4 hafta sonra şeker yüklemesi yapalım gebelik şekeri de olabilir dedi.. Sizde böyle bir şey oldu mu ? 4-5 gün ileriden gitmesi gebelik şekeri demek midir? Ne yapmalıyım bu süreçte
Zynp-1 Melisa-1 evet olabilir arkadaşımın da yüksek çıktı gebelik şekeri bebeği normalden kiloluymuş doktor diyete devam etmesi gerektiğini söyledi yediklerine dikkat et şekerli şeyler hiç yeme yağlı şeylerde şerbetli tatlılardan uzak dur kan verene kadar