strong17 İlk 6 ayda falan kullanacağımız uygun fiyatlı “ana kucağı + oto koltuğu” önerisi olan var mı?
keremalya1724 Canım ben joie i gemm 2 oto koltuğu aldım ama ikinci el aldım sifirdi bayan set olarak almış kullanmamış hiç 650 TLye aldım sıfırı 2.200 TL, ana kucağı olarakta joie wish bouncer aldım e bebek indiriminden normalde 1600 TL idi 532 TL’ye aldım.
strong17 keremalya1724 çok güzel çok mantıklı şeyler almışsınız, güle güle kullansın bebişiniz. Yanıt için teşekkürler, bakacağım bunlara💛
keremalya1724 strong17 rica ederim inşallah ❤️ rabbim sizinde bebisinizi sağlıkla büyütmeyi nasip etsin 🤲