Esraliiii mommyinthefuture anlaşılıyor ki Hatay artık insan için güvenli değil çok üzgünüm ülkemizin güneyi yok oldu
Rabia04_09 mommyinthefuture Rabbim yar ve yardımcınız olsun. Hatta hepimizin olsun Rabbim topraklarımıza sakinlik dizginlik versin 😔
Fuhen mommyinthefuture ilk depremi yaşadık hala etkisini atlatamadim Ankara’da oturuyorum ailem osmaniyede Ankara’ya geldim ama aklım hep orda çok stres yapıyorum korkuyorum Allah’ım bitsin artık nolur bir daha kimse kötü birşey yaşamasın 🥺
birminnosannesi_ Deniz seviyesi de 50 cm yükselebilirmiş uyarı yapmışlar Allahım her türlü beladan korusun