Ben yüzyıl hale hanıma 2 kere gittim fiyatlari abarttilar daha da gitmedim her gidisimde tahlil parasi cikariyorlardi orada tahlil yapmamama rağmen garip bir hastane renkli vermediler bana hic su an cihan tıp cüneyt beye gidiyorum renkli veriyor her seferinde