Dilann97 Selam anneler,Bugün 4+4. Kesemi 4 gün önce gördük. 2 gün önce hcg değerim 13.000 çıkmıştı 2 gün sonra yani bugün 15.000 çıktı bu çok az bir artış değil mi ??? 2 ye katlaması gerekmez miydi ???
Tbsra95 Dilann97 belirli bir zamn sonra ilk zmanda ki gibi zaten yükselmez kese ve bebek göründü ise kalp atışı varsa zaten bta nın önemi yok rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Dilann97 Tubatgn Kadın doğum acile gittim korkudan acaba bir şey mi oluyor diye. Doktor kesenin içinde bebişide gördü bugün ama yinede içimde ukte kaldı sizlere sorayım dedim. Teşekkür ederim cevabınız için 💜💜💜🙏
Dilann97 Tbsra95 Amin teşekkür ederim Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah. Kalp atışı için haftaya gel dedi doktor duyamadım daha.