Benimde aynı sorunum vardı ama doktorum nasılsa 24 haftada falan beni yönlendirdi başka doktora oda bana ilaç falan yazdı.hala kullanıyorum Şuan 36+0 oldum.İnşallah bebeğim sağlıklıdır yoksa iki elimde yakalarında.erken farketmişler sizde doktor doğumdan bir iki hafta sonraya kadar ilacı kullanmamı söyledi